esmaspäev, mai 02, 2005

Tänase seisuga olen ma jõudnud tõelisesse ettevalmistusärevusse. Kui ma nüüd ütleksin veel, et miski mind üldse ei mõjuta, siis ma valetaksin kohe väga. Tänase seisuga siis jäänd veel nädal. Ja nüüdseks olen veetnud esimese öö, mis algas magamisraskustega, kuna mõistus oli täiesti äkitsi kolinud Odessasse. Kohe täiesti ärevus on peal. Mul ei olegi tunnet, et midagi on tegemata või et midagi jääks tegemata. Kõik on nagu kontrolli all, aga lihtsalt on ärevus. Ja öösel jõudsin ka mõteteni, et äkki ma ikka ei saa hakkama. Täitsa hirmutav mõte oli:) Eile alustasin ka pakkimise nimekirja koostamist. Õnneks selgus, et ma ei pea korterit vabastama enne nädalalõppu. Seega saan kõike rahulikult võtma. Vaja on veel Tartus käia- ülikoolis ja pulmas ning lisaks meenus mulle, et võiks ikka pidu ka korraldada. Ma mõtlen selle üle ja annan teada!

PS Nädalavahetuse hea kogemus. Naljakate lehtede (seekord Linnaleht) kuulutusi tuleb jälgida. Sealt leian mina vähemalt aegajalt väga naljakaid pakkumisi. Nt sel nädalavahetusl osalesin mina ühe uue kingsepa töökoja Lollidel Päevade:) Sain soodsalt uued plekid ja kliendikaardi ka veel!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

terminid, kallis epp, terminid! .. kui ärevusel ei ole kindlat põhjendust .. siis ei ole ta ärevus .. siis on ta urelus ;)