reede, aprill 29, 2005

Eile hommikul kell 5.40 kohaliku Faehlmanni tänava aja järgi algas suvi. Ja täna ongi päris suvi käes. Suve algusest andis märku minu tualettdussiruumi kolinud uus elukaaslane- metsmesilane. Väga uskumatu oli ärgata mesilase sumina peale. Sumina mahedust elavdas aeg-ajalt tekkiv kolin ja kukkuvate esemete hääl. Minu teine lemmikelukaaslane arvas, et oleks tore mesilane kinni püüda. Ta ei saanud mummi kätte ja nüüd mul on kaks keskmisest karvasemat elukaaslast.

Minca käis täna arsti juures. Võttis minu ka kaasa, sest ta ei viitsi ise käia. Tal tuvastati tavaline kevadine viirus, mille tulemusena on silmad pisut põletikused ja nohu. Ma ei ole kunagi kassil nohu näinud. Väga naljakas on kui ta süles istudes aevastab ja terve laud on selle peale märg. Nüüd on ravi- tablette 2x päevas ja seejärel on no-sex süst kui ei tuvastata olemasoelvaid poegi.

Kokkuvõte Odessa ettevalmistustest.
1. Lahkun staarina. Nüüd vahetult enne lahkumist olen ma saanud kätte kõik klubikaardid, mida olen viimasel ajal taotlenud. Eriti väärtuslik neis on kuulsa klubi Angeli kaart, mille saamise üle naisena on mul eriti hea meel. Olen nüüd club member:))
Õnneks jätan ma ka osadele inimestele staari mulje. See on väga veider. Jazzkaarel käies kohtusin vanade tuttavatega peale esimest kontserti. Ja selle asemel, et huvituda kas kontsert meeldis, oli esimene küsimus kas teisele kontsertile ka lähed. Mina sain vastata, et lähen jah. Mille peale oli automaatne oletus, et aa- sa oled korraldusega seotud jah. Kui inimesed tahavad nii arvata, siis mina ei keela. Loodame, et see neile ka rõõmu valmistab ja kui mitte, siis too bad!
2. Kolima ja pakkima ei ole hakanud. Pigem elan mingis mustuse koopas, mis koguaeg üha mustemaks läheb. Mõtlen selle peale homme.
3. Esimesed võtted filmi jaoks toimuvad 9.mail, et jäädvustada minu lahkumine.
4. Fotokas on minu käes, nii et pildid tulevad.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Mis ajast Angel staariks teeb? tavaline mainsteam juba ju. oleneb muidugi seltskonnast, kus lävid.