reede, mai 27, 2005

Filmivõtted lõppenud


Kuna ma ei ole vägaväga kaua kirjutanud, siis on mul põhimõtteliselt väga palju mõtteid, kuid on oht, et need ei tule kõik meelde. Nädal on nõiaväel läbi saanud ja ma olen täiesti väsinud. Olen saanud paljupalju lobiseda, mis on hea. Eile õhtul lõppes filmimine, mis oli uskumatult väsitav, kuid huvitav ja tore. Filmimise tõttu käisin ma eile esimest korda Mustas meres ujumas. Ma arvan, et vesi oli umbes 20 kraadi. Väga mõnus oli. Ja nagu filmistaarile kohane pidin ma 2 korda ujumas käima, sest oli vaja mitut võtet ja tegelikult põhjus oli, et film sai täis ja minu imehurmav veest väljumine jäi jäädvustamata. Nüüdseks on kõik filmitud, lõpuks andsin ka 1h pikkuse intervjuu ehk veelkord ütlen, sain paljupalju lobiseda. Õhtul pidime veel tänavalapsi otsima ja filmima minema. Meie päris plaan ei teostunud, kuid juhtus midagi veel toredamat. Meiega tulid ise rääkima 3 tüüpi, kes promeneerisid treppide juures. Neile pakkus kaamera ja mikrofon suurt huvi. Ma arvasin, et poisid on u 9-10 aastased, tuli välja, et 14 ja 15 hoopis. Väga toredad poisid olid. Nemad töötavad kerjustena ja elavad samuti pargis, kuid hiljuti põles nende kodu maha ja nad nüüd tegelevad selle üles ehitamisega. Taaskord sellised konkreetse jutu ja arvamisega poisid. Lisaks olid nad suht puhtad. Eriti üks neist. Tundus, et tema on selle grupi liides. Kõige ägedam oli kuidas ta oma lilla vihmavarjuga jalutas endal jalas Dolce & Gabbana teksad:))) Lõpuks nad filmisid ise ja tegid omavahel intervjuusid ja tundus, et neil oli väga lõbus. See hetk on jäädvustatud Maksimi poolt ka pildile. Selle nädala jooksul olen teada saanud, et paljudel tänavalastel on olemas tegelikult sugulased- vanaemad, õed, vennad jne. Enamus nendega ka suhtlevad, kuid nende lähedased ei tea, mis elu nad tegelikult elavad. See tähendab, et tänaval elamine on neile väga selge valik. Eelmisel nädalal intervjuu käigus kohatud Denis elabki nüüd siin organisatsioonis ja hakkab siin juuni algusest tööle. Me käisime temaga koos ta endist kodu ka filmimas, nad lubasid isegi soojaku sisemust filmida. Denis on osutunud veel toredamaks kui enne tundus. Kohe huvitav, kuidas tal minema hakkab ja kuidas talle siin meeldib.

Sel nädalal olen ka paar korda randa jõudnud. Iga päev on olnud u 30 kraadi sooja. Selline mõnusmõnus kuum. Ma olen juba täitsa pruun. Pisut veel. Ma pean kõhuga tegelema, need totakad riided peidavad kõhu päikese eest koguaeg ära. Aga eile algas enne olematu vihma ja äikese pidu. See toimub ka hetkel, kuid u 10% osas võrreldes eilsega. Eile sadas siin meeletut rahet, inglid viskasid tünnidega vett alla ja välk möllas rõõmuga. Poole tunnise äikesetormi tulemusena lõppes lõplikult kastanite õitsemine. Puud pesti konkreetselt õitest puhtaks. Tänavatest oli saanud järved ja jõed ja sopamülkad. Ja kõige tipuks selgus, et eile oli vist täitsa võimalik surma saada. Sest see enne olematu pooltund oli maha murdnud hulgaliselt suuri puuoksi ja kõigele lisaks ja terveid puid, millega kaasnesid ka elektri- ja trammiliinid. Üks asi on siin muljet avaldav. Kui ma olen enne rääkinud, et siin on tänavad väga puhtad. See tähendab ka, et minu meelest on siin oluliselt vähem tolmu kui nt Tallinnas. Samas kui Tallinnas on suur vihm, siis on tänaval lihtsalt lombid. Aga siin on igal pool suur muda. Ma ei tea, millest see muda tekib siin.

Sel nädalal algas maasika hooaeg. See tähendab, et tuleb hakata maasikaid tarbima. Kilo on hetkel 10 grivnat. Huvitav, kas see hind alla ka läheb. Homme lähen endale kaussi otsima, et pesu pesta, eile ütles ema mulle ka hapuoblikasupi retsepti ja lisaks leidsin võimaluse enda suuri asju pesema hakata.

Ahjaa üks oluline ja väga tragikoominile seik käesolevast nädalast, täpsemalt eilehommikust. Nimelt pidin minema tantsutrenni ja filmima. Ütlesin Hannesele headaega ja läksin välja. Kui ukse kinni tõmbasin meenus, et ma saan oma korterisse siseneda ainult võtme abil, ja majast väljuda ainult võtme abil, ainult et ainus mida mul ei olnud oli võti. Seega ma kopsisin uksel, Mirjam üritas Hannesele helistada. Ja peale tunni ajalist trepil Bouncei- mängimist, saingi juba tuppa:)))))) Täitsa tore koridor mu majas.

Nädalavahetuse plaane mul veel väga ei ole, homme tantsin, koristan, rannatan ja lihtsalt chillin.

NB! Kommentaar kõigile Eestimaalastele. Teatavasti oli Eestis väga pikk ja külm talv/kevad. Ja ma saan aru, et nüüd on suvi kohale jõudnud. Ma olen 1 päeva jooksul saanud kaks kommentaari kui vastik ja palav on ja kuidas ei taha, et nii palav on. Mina ei taha selliseid kommentaare kuulda kui tohib paluda. Palun nautige seda kuniks seda on, sest nagunii peav varsti hakkama vinguma kui vastik külm ja märg on ja kuidas Eestis kunagi soe ei ole!

Päikest!
Posted by Hello

Kommentaare ei ole: