neljapäev, mai 12, 2005

Ameerika

Ma arvan, et ma jaan varsti siin auto alla. Seda kohe mitmel pohjusel:
1. Paari paevaga olen hakanud vaga hindama reeglit, et autotuled peavad ka paeval polema. Ma toesti ei pane siin vahel autosid tahele.
2. Siin on iga maja vaatamist vaart ja iga nurga peal on mingi ari, mida peab uudistama ja koik muu on ka huvitav ja lisaks peab jalgima, et kanalisatsioonikaevu ei kukus voi monda auku kinni ei jaaks.
3. Valgusfoori systeem on siin pisut kaootiline. Osadel ristmikel on ainult yhes kyljes foorid, siis osades foorides vahetub varv ilma vilkumata ja ma ei saa aru, kas autojuhtide eesmark on inimesi yletee lasta voi neile otsa soita:) Uurin selle valja!

Yldiselt on mul siinne mulje, et siin on selline pisut vaesem ameerika. Koikide voimaluste maa. Yks asi on kindlasti linnaplaneering- nagu NY, kus saab raakida kvartalitest. Kui ma endale pildi ylespanemise programmi lopuks saan, siis naete kui systeemne siin koik on. Tegelikult Odessa kaart. Koik inimesed teevad siin mingit ari, iga nurga peal on mingi myygikoht. Kohe selline ettevotlikkus. Samuti on poesysteem minu jaoks nagu Ameerika- selline suht raiskamine. Mul eile tekkis mote, et huvitav kas keskkonnasobralik motlemine on mingi vaikeriikide kiiks voi. Aga elu on siin temperamentne. Vist palju baarides ei kaida, kuid pargipingil joovad olut koik koos. Lastega emad, rullnokad, malemangijad ja lihtsalt tyybid.

Kommentaare ei ole: