teisipäev, mai 10, 2005

Kohal

Minu esimene uue tooarvuti trykk. Olen seega uues kontoris. Kohale joudsin ilusti, eesti tahti ei ole seega peate ise valja motlema kus tapid kaivad. Korter on mega, u 20 minuti kaugusel kesklinnast ja kontor on 30 min kaugusel. Vaga lahe on siiani. Mul on valmis kirjutatud ka soidu reisimise kirjeldus, kuid see tuleb hiljem, sest see on teises arvutis. Pohimotteliselt ei tunne ma et oluliselt midagi oleks muutunud. Korter on pisut suurem ja ruumid on jaotatud seintega. Elan Lev Tolstoi tanaval hoovi peal teisel korrusel 1-toalises korteris. Mul on isegi liiga palju mugavusi. Soe vesi on, lai voodi on, oosel vesi on, telekas on, telefon on ja kui tahan voiksin saada ka koju interneti. Hetkel on sealt puudu porandalamp, peegel ja dusikardin:)) Minu esmavajadused. Juba olen yletanud kaks suht suurt hirmu. Panin iseseisvalt gaasipliidi toole ilma et see plahvataks ja elektrikorgid lylitasin ka paris yksi uuesti sisse. Ma olen vaga iseseisev. Tana on u 15 kraadi ja on pilves ning vihmane. Kohe lahen linna vaatama, hetkel tutvun veel kontoriga. Siin algab toopaev hommikuti kl 10, seega sobib mulle hasti. Koik on super!

2 kommentaari:

PM ütles ...

elus ja terve ja õnnelik :) super!
kas mõnelt tribe tibilt autogrammi ka sebisid?

Anonüümne ütles ...

issand kui äge! ma olen kohe erutatud seda kirjutist lugedes. proovisin sulle helistada ka just, aga mobla annab kinnist. eksma proovin õhtu uuesti. suudlen!!