reede, mai 13, 2005

Must meri on sinine!

Täna hommikul leidis tõestust väide, et Must meri on väga sinine. On küll. Täna on väga soe ja päikseline ilm ja meri on väääääääga sinine. Kuna seni on ilmad halvad olnud, siis oli meri pisut hallikas ja mitte väga muljet avaldav, aga täna..... oioioioi, ma kohe ehmusin ja seiskusin seda imetledes.

Ja see linn ja riik on siin väga pisikesed. Eile kui promeneerisin kodupoole, siis käisin ka kurikuulsaid treppe vaatamas, sest need jätkuvalt ei impressi mind. Aga see richelieu kuju on küll huvitav. Ta hoiab mingit toru käes ja kui teatud nurga alt vaatad, siis ta hoiab oma peenist käes. Aga see oli nüüd kultuuriline vahepala. Üks onu üritas mulle Odessa postkaarte maha müüa, värske trükk aastast 1968. Ma ei tahtnud neid väga. Aga teine mingi kohalik jota kõnetas mind ja küsis kas keegi Oleg oli toimetuses. Ja mina ajasin vastu, et ma ei tea millest ta räägib. Ja peale meie naljakat vestlust. Selgus, et ta oli mind päeval kontoris näind. Nii et mul siin juba täitsa sõpsid tekkimas. Ja täna jooksin juhuslikult tänavapeal kokku ühe 5-st Ukraina tuttavaga, kellele ma ei olnud teada andnud millal ma saabun. Pisipisike maailm ikka.

Ja sotsprogramm algab nüüd. Täna veinidegusteerimine, homme näituse avamine ja järgmisest nädalast tantsu- ning joogatrennid:) Töötegemisest räägime hiljem!

Kommentaare ei ole: