esmaspäev, aprill 18, 2005


Black Sea here I come! Posted by Hello

Niiviisi tänane päev on olnud täis ainult rõõmu ja Odessat jällegi lähemale toonud. Vaatamata kõigele ma ei oska öelda mitu päeva ma veel Eestis olen, nii hull ma ei ole veel. Aga uhkusega teatan, et mul on passis Ukraina viisa, mis kehtib 1.september 2005 - 28.veebruar 2006. Kui keegi veel ei tea, siis palju kirutud EL kodanikele on Ukraina 1.mai - 1.sept viisavaba riik, et ikka kõik saaksid seal oma tuttavatel külas käia. Homme saan lennukipiletid enda kätte. Nii vara, kuna minu kallis träveleidžent läheb jälle puhkama ja soovib enne riläksimist minu pileti välja printida. Nii et 9.mai kl 14.00 it is! Seega on ka see takistus kõrvaldatud. Ja täna täiesti ootamatult lahenes ka mure, et ma ei saa kuidagi Odessas pilte teha, sest minu väga armas sõber Sander teatas, et tema ostis endale uue kaamer ja võib oma vana kaamerat mulle laenata. Nii, et kõik sujub endiselt!
Ja tänases tibaerakordses tervise kontrollis selgus, et minu tervisega on kõik hästi ja energia on väga hea, peaksin ainult karoteene rohkem sööma, et keha ikka Musta mere kaldal veel ilusama jume omandaks. Asun nüüd porgandit sööma!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ma panen siis siia kirja .. nii .. 7-8 mai .. nii .. epu saatmine biitsile .. ahaa .. hull pralle, kaks päeva ja kaks ööd .. nii .. olemas .. selge .. tänan;)

Anonüümne ütles ...

K: ...aga see meri pildil võib küll minu arvates olla Must või Valge või Punane või Lääne:)