reede, aprill 08, 2005

Seiklused alaku

Nii, käesolev sissekanne tähendab nüüd reaalselt minu Odessa tee algust. Viisataotlus on sisse antud, piletite broneerimine käib, magistritöö ei ole veel valmis ja blog on loodud. Hetkel kirjutan veel oma kallis ärklikorteris oma toredaid kirjutisi, neist mu lemmik loomulikult mu teadustöö, mille valmimiseni on jäänud 2 nädalat. Kahjuks on mu mõtted pidevalt mujal ja EL teavitamise tulevikult keskendumine on järjekindlalt võimatu. Ka hetkel blogi tegemine on tegelikult ennatlik tegevus ja ausalt öeldes on tegemist pigem ajavarastamisega, et ma ikka nädala pärast hulluda saaksin. Igal juhul tundub, et Odessa sujub, korter on mul seal olemas. Sain ka mingi aadressi ja kui see peaks olema minu uue kodu aadress, siis on mul ainult suur rõõm, sest minu apartement asub sel juhul väga kesklinnas ja tänav lõpeb otse Musta mere kaldal rannas. Ma nüüd elan lootuses, et tegemist on minu korteri aadressiga mitte mingi töökaaslase kodu aadressi või mõne lao aadressiga:) Uus Tallinna ärklikorteri omanik kolib oma asjadega juba täna sisse, küll ainult asjad. See annab seega Mincale võimaluse turnida ja tuhnida uutes kottides ning pakkides. Minca pärast on mul endiselt mure, kuid küll ka see laheneb. Nii nüüd mu vargus lõpeb ja ma olen teinud ametlikult oma elu esimese blogi sissekande. Ma plaanin vähemalt olla tubli blogi kirjutaja.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

:) akkame teie käekäiku jälgima ülima põnevusega ..

Anonüümne ütles ...

K: asoo, et siis veel üks blog, mida jälgida:) ei tea kaua ma vastu pean ilma enda oma avamata:)