kolmapäev, aprill 13, 2005


Graatsia! Posted by Hello

Eile kirjeldatud mure on saanud imelise lahenduse. Minu kallis sõbranna Marii jätab minu elukaaslase Mincaphelia ka endale elukaaslaseks. Aitäh Marii! Minca on hetkel jooksuaja jälgimisel. On kahtlus, et ta osales eile ikkagi suurel orgial ja nüüd ma pean teda paar päeva jälgima, et kas on ikka ohutu talle no-sex süsti teha või mitte. Mul oma naiselikkuses kurjuses ja õeluses on ikkagi see soov. Mul on hea meel, et see mure on murtud.

Äsja rääkisin ma oma teise suure armastusega, kes oskab minus tekitada enneolematuid tundeid. Kuidas teie reageerite, kui saate kõne, milles öeldakse lihtsalt "Tahan minu tädi Epu opa!" ja seda korduvalt. Kõik noormees Raineri kõned on üliliigutavad ja see on üks asi, millest mul on kahju seoses biitsi-elu alustamisega. Ju siis ma pean hakkama kübertädiks ja hakkama oma kalli Raineriga skaipima:)) Ma pean talle muretsema sellised sehvid mikrofoniga kõrvaklapid! Ta biitsile ei saa tulla, sest nagu meie viimases kõneluses selgus olevat ta kogemata tähtsate toimingute käigus oma päikseprillide otsa istunud. Lisaks ta teatas, et ta ei saa raamatuid lugeda, kuna ta ei näe ja tal ei ole prille. Ta endiselt ei usu, et kuigi kõik naised tema elus kannavad prille, siis tema oma 2,7 aasta juures neid tegelikult ei vaja.

Ja lisaks olen ma väga halb tegevuste lõpetaja. Ma ei tea kas see on hea või mitte, kuid ma ei ole veel lõplikult otsustanud mida ma Euroopa päeviku projektiga tahan peale hakata. Ma põhimõtteliselt olen lubanud veel juunis ühele koosolekule minna, kus räägitakse projekti tulevikust. Samas ma mõtlen, et ma ikka pisut võin tegeleda oma edasise eluga peale biitsi. Ja täna tehti ettepanek minna seminarile Tbilisisse. "Ebanormaalsed reisisihtkohad" on minu viimase aja reisimise kindel märksõna ja see endiselt meeldib mulle. Eks ma kunagi lähen jälle tavalistesse kohtadesse.

Kommentaare ei ole: