teisipäev, aprill 26, 2005

It just feels good!

Nüüdseks on meeleheidet täis nädalavahetus jõudnud tulemuseni. Kahjuks küll mitte päris selliseni nagu lootsin, aga tulemuseni. Nimelt sain töö küll valmis sellisel kujul, aga tööd ära esita, vaid püüan seda veel parandada. See lõi mu tulevikuplaanid küll pisut segamini, pettumisepisar tuli ka hommikul ära, aga nüüdseks on mu tuju väga hea. See plaani muutus ei olegi nii jube. Ainus jubedus selle juures on see, et saatus ikka väga tahab, et ma koolis käiksin. Selle aasta septembris tähistagem 20. kooliskäimise aastapäeva. Jube! See on see, millest ma tahaksin lahti saada. Aga, kuna kõike peab nautima, siis ma pean veel pingutama, et ka oma masterpiecei nautida. Hetkel ta ei ole väga nauditavas vormis. Otsustasin, et endale uut tähtaega ei määra, vaatan kuidas tuju tuleb. Mul töö iseenesest olemas ja pean seda viimistlema. Ja lubatud uuringu osa sain ära anda inimestele, kes seda vajasid. Nii, et tegelikult on kõik hästi! Mulle meeldib, et mu juhendaja hoolib, et mu töö oleks hea.

Aga see kõik tähendab seda, et nüüd siis on see projekt läbi ja algab Odessa! Kohe täiega! Ja see läheneb tegelikult väga naljakalt. Praktilised teemad on lahendatud- kohver on ja fotokas on ka! Aga naljakaks teeb selle see, et ma hakkan nüüd Postimehele lugusid kirjutama. Ja lood peavad kajastama igasugust funi ja pidu, mis Odessas toimuvad. Nii, et päris kodust elu ma seal elama ei hakka:) Esimene lugu peaks valmima mai lõpus juba. Ja padabimpadabum- saan ma ka muuvistaariks. Nimelt soovitakse minu Odessasse minekust ja olekust film teha. Esimene filmimine toimub samuti mai lõpus. Ma täpselt küll ei tea, mille jaoks seda filmi tehakse. Küll ma selle ka teada saan. Vähemalt usaldusväärsed inimesed teevad!

Ja ilm on praegu lihtsalt imeline - nautige seda täiega! Sest, nagu üks tore sõber ütles- 'cause it just feels good! Ja see ongi kõige alus!

1 kommentaar:

E v e ütles ...

Epukesest saab filmistaar;):)