reede, aprill 08, 2005

Vajalik taustainfo


Veel viimane pilk lumele Posted by Hello

Nii nüüd on piltide lisamine ka selge. See konkreetne bojaaritari pilt on tehtud Gröönimaa väga kõrge ja väga libeda mäe otsas. Taamal paistab Disko laht ja kui meil kõigil oleks väga hea silmanägemine siis tuhandete kilomeetrite kaugusel paistab kas põhjapoolus või Kanada, ma täpselt ei tea kumb, aga see ei olegi nii oluline.

Plaan on hakata oma suurepärastele kirjutistele lisama ka pilte. Selleks on hetkel küll ainult üks väike takistus, nimelt ei ole mul kaamerat millega Odessas pilte teha. Siiski ma veel ei muretse, sest teatavasti on mul soodumus asjad sujuvalt lahendada ja kui eesmärk on pilte teha, siis peavad nemad ka tehtud saama.

Tänane esimene blogipäev on minus juba stressi tekitanud, kuna inimesed ei suuda lihtsalt oma ego alla suruda ja tahavad, et ma hakkaksin neid juba tervitama. Siinkohal on oluline märkida, kust on pärit nii imeline ja täiuslikult sobiv blogi nimi - nimelt mina olengi bojaaritar, mis leiab veel kinnitust kui algab minu elu kuurortlinnas Odessas Musta mere kaldal. Ja nii hea nime eest olen ma ülitänulik oma üliseksikale sõbrale Hannesele. Ma õnneks ise end nii ei nimeta kui peeglisse vaatan, kuigi vahel tundub, et mõned inimesed seda arvavad.

Kommentaare ei ole: