neljapäev, aprill 21, 2005


Bisnispaatnes! Posted by Hello

Ma tahan lihtsalt jagada, et mul on nii hea meel, et minu elus on selline sõber nagu Pille-Mai! Meil on kohe tõesti täielik klikk ja kes mõistab kõiki minu veidrusi. Sellest tulenevalt aktsepteerin ka mina tema kõiki eripärasid. Tal nimelt on jäsemetega pisut probleeme, aga see ei ole oluline. Vahel kui ta kätt annab, siis on pisut valus, aga see on okei! Igal juhul otsustasime me, et me hakkame kunagi ka majanduslikult edukateks, hetkel oleme lihtsalt väga edukad!

Pisut selgitan oma isiklikku ägžendat Odessas. Nimelt olen ma viimased pool aastat elanud uskumatut roti, küll väga õnneliku roti elu. See tähendab seda, et ma ei ole tööl käinud, raha ei ole, olen palju reisinud (sel aastal on kuidagi läinud, et olen 6,5 nädalat olnud Eestist ära), vahel on suur probleem igasuguste tobedate arvete maksmisega. Nimetage mind naiivseks, kuid ma tõesti ei tea, kuidas ma olen siiani hakkama saanud aga ma olen tõeliselt õnnelik! Ja selline vaesuse poolaastak on mõjunud väga hästi minu elu kvaliteedile, seda kohe igas mõttes. Jätan selle siinkohal täpsustamata. Odessa-projekt peaks sellise äärmusliku vaesuse lõpetama. Nüüd pean veel vaid pisut üle 2 nädala siin välja venitama. Seega peaks Odessa ja Musta mere rand tooma minu ellu mingi huvitava enneolematu nähtuse, mingisugusegi majandusliku kindlustatuse. Ja siis jääb mul seal vaid üle, sel ajal kui ma pisikeste Odessa Sašade ja Mišadega rannas võrkpalli ei mängi, paika panna oma edasine eduprogramm ehk siis bisnisplan. Pille-Mai lubas samal ajal tööd teha:)

Ja nüüd vahepeal kui tahate minu õnnest osa saada, külastage baar Riffi ja nautige seal aprillikuu erikokteili: Odessa Cocktail!

Lihtsalt, et pisut oleks ettekujutust Odessast:
Lopsakas marjamaitseline jook vaarikatest ja mustsõstardest, mis läbi sheigitud vodkaga ning viimistletud vahuveiniga

Kommentaare ei ole: