teisipäev, aprill 12, 2005

Sammuke lähemal

Nüüd on teada, et lahkumine toimub 9.mail kell 14.00. Seejärel jõuan Kiievisse Borispoli lennujaama, teisisõnu rahvusvahelisse koplisse ja mul on au seal veeta 3 tundi, et sõita imepärase nimega lennufirma- Aerosvit Airlines - abil Odessasse. Nimi on minu jaoks liiga palju assotsiatsioone tekitav ja see tähenda, et ei tundu väga usaldusväärsena. Teise vajaliku tehnilise reisiabivahendi viisa saan kätte 18.aprillil, see siis kehtib 1.septembrist kuni veebruari lõpuni, kuna septembri alguseni on Ukraina viisavaba. Mul küll päevade hulk saab enne täis ja siis ma redutan veel nädala Moldovas, Poola metsades või Mustal merel neutraalvetes purjeka pardal.

Tänaseks on mulle ka murepilv tekkinud. Nimelt mul ei ole endiselt oma imelisele kiisu prouale sellist kodu, kuhu ma ta täis südamerahus jätaksin. Mure on nii suureks kasvanud, et ma olen hakanud reaalselt mõtlema, et ka kassiproua võiks biitsile kolida ja vene keele selgeks õppida. Loodan probleemi veel lahendada, sest mu Mincaphelia väärib siiski parimat kodu ja tõelist armastust. Me pidime täna hommikul temaga minema no-sex süsti saama, aga tark kass nagu ta on, jäi ta ööseks boifrendi juurde ja ei ole hommikuks tagasi saabunud.

Kommentaare ei ole: