reede, juuli 29, 2005

Seiklus

Niiviisi, mul on nüüd hirmkiire, sest ma pean jooksma rongile nagu potsataja. Mind ootab nimelt KRIMM!!!!!! Lõpuks ometi. Aga reis tuleb eriline. Esiteks otsustasin ma mineku u 1h tagasi, st et ma pidin ostma hirmkiirelt rongipileti ja nii siin maal üldiselt ei tehta. Rongipileti tädi kohe naeris:))) Aga põhjus minekuks on see, et seal on mul hetkel üks tuttav ja teiseks hetkel ei hoia mind keegi peale paari sõbranna Odessas, sest...... minu täiesti uus ja tundmatu, kuid pisut tuttav ilus, huvitav ja MITTE-GAY silmarõõm lahkus Odessast. Nii, et reis algab 2,5 tunni pärast. Sõidan platskart vagunis, see oli kõige odavam, siis siiski olen ju vaene vabatahtlik. Ja Simferoopolist sõidan edasi Jaltasse trolliga - kõigest 2,5h. Ja siis ma hakkan seal midagi tegema, aga selle peale ma mõtlen rongis.
Bon voyage!

Kommentaare ei ole: