esmaspäev, juuli 25, 2005

Niagaara fools

See nädal algas suurepäraselt eelkõige tänu vägaväga toredale nädalavahetusele. Eile õhtul oli selline pidu, millest siin olen väga puudust tundnud ja nüüd olen üli rahul! Pidu oli väga eriline. Ja taaskord sai tõestatud, et kõige paremad peod toimuvad kõige ebatavalisematel päevadel, kui "normaalsed tööinimesed peol ei käi". Seega käisin eile Ibiza klubis. Nagu varem olen kirjutanud on see siinne tippklubi. Ja netis on kõik soovitused klubbi minekuks - dress to impress. Eile esines Ibizas vene bänd Muumi Troll. Nad käisid Tallinnas ka märtsis ja tahtsin juba siis minna kontserdile, aga kahjuks olin kohustatud selle asemel hoopis Gröönimaale sõitma. Aga ju siis ei olnud õige aeg, sest muidu ma ei oleks ju eile läinud. Õhtu algas suurehilinemisega ja meid kui tarbijaid täiesti rööviti. Kuna enne 9t oli odavam pilet, siis läksime varem kohale, aga seal selgus, et kassa hakkab tööle alles kl 9 ja seega odavamaid pileteid ei olnud ja lisaks lasti klubbi sisse alles kella 11st, kuigi algne info oli, et kontsert algab juba kl 10. Aga see selleks. Muumi Trolli kontsert oli tore, aga eimidagierilist. Aga tore oli see, et kogu klubitäis rahvast oskas kõiki laule tõesti kaasa laulda. Paari laulu ajal isegi nii, et laulja ei laulnud ja klubi oli laulu täis. Väga lahe. Ma olen varem aint korra sellisele kontserdile sattunud, kus fännid elavalt fännavad. See oli eelmisel aastal Tallinnas Rasmuse kontsert, kus oli klubitäis fänne Soomest.

Pidu jätkus väga lõbusalt, flirtivalt ja üldse väga toredalt, kuid väga eriliseks tegi peo ilm. Kui ma esimest korda Ibizas käisin, siis mõtlesin, et mis seal toimub kui hakkab vihma sadama, sest teatavasti on klubi katuseks taevas ehk siis katus puudub. Ja eile sain ma vastuse oma küsimusele. See oli uskumatu. Mul on väga kahju, et just eile fotoka patareid tühjad olid. Üldiselt on siin vihmaga nii, et kui sajab siis kohe väga palju ja vihma lõppedes on jälle rannailm. Mitte nii nagu Eestis kus nädalaid tilgub. Siin on selline tugev vihm, mis murrab puid. Aga eile oli see tugev vihm kohe väga tugev. Esimene hoog oli enne kodust lahkumist. Aga kuna vihm just lõppes, siis otsustasime ikka minna. Klubbi sai hiljem sisse, kuna nad kuivatasid. Peale kontserti hakkas uuesti sadama, kõigil oli lõbus ja kõik tantsisid vihmast hoolimata. Aga siis see vihm muutus üha tugevamaks ja selle tulemusena klubi sõnaotseselt täitus veega, nii et liikumiseks oli vaja kummikuid, sest vesi oli poolde säärde. Kui me lõpuks lahkuma hakkasime, siis see oli uskumatu. Treppi ei olnud, vaid oli niagaara fools. Trepist tulvas vett alla nii, et astmeid ei olnud näha. Ja nii me tungisime veest läbi. Vesi ei lõppenud ega lõppenud ka tänavatel. Kuna siis on maismaa veepiirist oluliselt kõrgem, siis kogu vesi tulvas mere poole. Linna sõites selgus, et kogu linn upub. Paludel tänavatel ei olnud võimalik autoga sõita. Ja nii ma jõudsin koju täiesti märjana ja väga rõõmsana! Eilne oli kohe selline elamus, millest mul on kahju, et ma sellest pilte teha ei saanud. Enamasti mul ei ole kahju, et ma pilti teha ei saa. Ju siis oli nii eriline!

Kommentaare ei ole: