teisipäev, juuli 05, 2005

Bäng-bäng


Üks tore hiiglaslik Odessa-varblane. Sellise varblasega päevitasin eelmisel rannal koos ja ta jäi lihtsalt nii ilusti pildi peale. Täna hommikul saabudes tagasi oma pauguga alanud reisilt (algas ta ju lennukist maha jäämisega), lõppes see väga ootamatu pauguga. Nimelt kohtasin pisut teistsuguseid varblaseid, kes pidasid vajalikuks minu telefonid endale võtta. Nad olid väga kavalad ja võtsid mu telefonid lihtsalt ära. Nüüd on telefonitu, aga uus kohalik number on juba olemas. Viimase 8 asemel on lihtsalt 9. Kuna mul telefoni veel ei ole, siis number veel ka ei toimi. Ma väga kurb ei ole, lihtsalt selline ebamugav seik ja numbritest on kahju, sest loomulikult ma neid kunagi salvestanud ei ole. Aga noh peangi uued numbrid otsima, sest vanadest kasutasin niigi vaid väheseid. Posted by Picasa

Kommentaare ei ole: