neljapäev, juuli 14, 2005

Rõõmuderõõm

Täna ajaloo kõige lühem sissekanne. Lihtsalt vaja rõõm talletada. Mul on jälle mobiiltelefon, sellega muidugi kaasnes võlg ja vaesus:)) Aga nendega ma olen suhteliselt harjunud eksole.
Ja täna selgus, et meie projekt Sardiinias toimub. Seega Sardiinia kuldsed rannad ootavad mind septembris, pisut peale Samarat. Ja siis jälle Odessa.
Järgmisel nädalal on Odessas Muumi Trolli kontsert, kuhu ma lihtsalt pean minema.

Täna veel käisin Ukraina Sotsialistliku Partei kõnekoosolekul. Oktoobris toimuvad siin parlamendivalimised ja see muutub siin päev-päevalt kuumemaks teemaks. Üritan end kurssi viia. Kõnekoosolekul oli mustmiljon higistavat inimest ja ma ei suutnud seal väga kaua olla. Aga üritus nägi väga nõuka välja, kuigi tegemist peamise Juštšenkot toetanud parteiga.

Tänaseks kõik! Nautige suve!

Kommentaare ei ole: