neljapäev, detsember 01, 2005

Support World AIDS Day
Täna on ülemaailmne aidsi päev! Kuna see on teema, mille kõrval ma hetkel pidevalt elan, siis pean vajalikuks seda ka kõigile teistele meelde tuletada. Viimastel andmetel on maailmas üle 40 miljoni HI-viiruse kandja, neist 50% on nooremad kui 24-aastased. Sel aastal on AIDSi-laadsetesse haigustesse surnud enam kui 3 miljonit inimest, neist pool miljonit on lapsed. Sel aastal on Eestis registreeritud 569 HIVi nakatunut ja 19 AIDSi haiget. Neist 0-14 aastaseid 7 ja 15-24 aastaseid 314.

Ka enne Ukrainasse tulekut oli HIV minu jaoks alati teema, kuigi ma ei olnud sellega kunagi otseselt kokku puutunud, kuid siiski mõtlesin sellele sageli. Pean tunnistama, et kusagil ajusopis seostus kas vabanduse või ettekäändena, et see on homoseksualismiga seotud või Eesti puhul ka pigem "venelaste ja narkomaanide" haigus. Siin olles on see arusaam muutunud. Eriti peale HI-viirust kandvate lastega ühest potist süües ja koos mängides. See puudutab igaüht. Eriti maailmas, kus prostitutsioon ja inimkaubandus on üha levivad ärivaldkonnad. Kõik saavad midagi ära teha. Kasvõi sellest ainult rääkides. Ja eelkõige saavad ma arvan midagi ära teha vanemad, kes võiksid oma lastega avameelsemalt seksist rääkida, mitte pead liiva peites.

1 kommentaar:

rodric camela ütles ...

See on kõigi poolt läbi mõeldud tunnistus, ma olen siin, et anda kogu maailmale teada mehest, kes päästis mu suhte ja seda suurepärast meest kutsutakse dr IZOYA-ks. Tõepoolest tegi ta minu heaks suurepärase töö, tuues tagasi mu endise väljavalitu, kes mu maha jättis, ja lubab, et ei naase enam kunagi minu juurde. Sellega olen mõistnud, et dr IZOYA üksikasjade jagamine maailmale annab palju kasu neile, kellel on purunenud kodud või suhted, aitamaks teil seda purunenud suhet või teie abielu lahendada. Tema juurde pääseb tema e-posti aadressi kaudu: drizayaomosolution@gmail.com. Või tema rakenduse number +12098373537. Võtke temaga ühendust ja vaadake, kuidas teie probleem 24 tunni jooksul lahendatakse. Ta on spetsialiseerunud ka järgmistele küsimustele ...
(1) Sa tahad oma endist tagasi.
(2) Soovite saada oma ametikohas edutamist.
(3) Tahad, et mehed / naised järgiksid sind.
(4) Sa tahad last.
(5) Olete ettevõtja ja soovite võita lepinguid.
(6) Sa tahad, et su mees oleks igavesti sinu oma.
(7) Vajate vaimset abi.
(8) Olete petnud ja soovite kaotatud raha tagasi saada.
(9) Lõpetage lahutus.
(10) Raha rituaalide kutsumine.
(11) Võida valimised.