teisipäev, detsember 27, 2005

Tarbimiskäitumise muutumine

Mis juhtub Sinu tarbimisharjumustega kui tuleb mõnest vähe "tsiviliseeritumast" riigist ja elad siin mõnda aega.

Kui lähed kiirsöögikohta ja vaatad seinal olevat menüüd ning seal jalutab üks sarvedega pruunikasmust elukas nimega Tarakan:

Kui see juhtub mujal ehk seal kuskil kus tundub, et on mingid reeglid:
- lahkud vaikides söögikohast, räägid sõpradele ja ei lähe sinna kunagi tagasi;
-
lahkud vaikides ja kirjutad mõnele päevalehele lugejakirja ja ei lähe sinna kunagi tagasi;
-
teed kohapeal skandaali;
-
helistad otsekohe mõnda vastavasse ametisse ja nõuad söögikoha kohest sulgemist.

Kui oled Ukrainas (või mõnel muul sarnasel imemaal):

Näed elukat, sulged silmad, ütled endale, et sa kujutasid seda endale ette. Avad silmad ja näed, et menüü on lihtsalt seinal (vaikides tead, et elukas jõudis juba menüü taha või seinaprakku ronida) ja valid oma söögi, ootad seda ning asud seda sööma. Ja usud siiralt iga vähe krõbedama ampsu korral, et see on vaid krõbedaks küpsetatud kana. Tänad müüja Nastjat, lähed tööle ja lähed järgmisel teisipäeval jälle sinna lõunat sööma.

1 kommentaar:

rodric camela ütles ...

See on kõigi poolt läbi mõeldud tunnistus, ma olen siin, et anda kogu maailmale teada mehest, kes päästis mu suhte ja seda suurepärast meest kutsutakse dr IZOYA-ks. Tõepoolest tegi ta minu heaks suurepärase töö, tuues tagasi mu endise väljavalitu, kes mu maha jättis, ja lubab, et ei naase enam kunagi minu juurde. Sellega olen mõistnud, et dr IZOYA üksikasjade jagamine maailmale annab palju kasu neile, kellel on purunenud kodud või suhted, aitamaks teil seda purunenud suhet või teie abielu lahendada. Tema juurde pääseb tema e-posti aadressi kaudu: drizayaomosolution@gmail.com. Või tema rakenduse number +12098373537. Võtke temaga ühendust ja vaadake, kuidas teie probleem 24 tunni jooksul lahendatakse. Ta on spetsialiseerunud ka järgmistele küsimustele ...
(1) Sa tahad oma endist tagasi.
(2) Soovite saada oma ametikohas edutamist.
(3) Tahad, et mehed / naised järgiksid sind.
(4) Sa tahad last.
(5) Olete ettevõtja ja soovite võita lepinguid.
(6) Sa tahad, et su mees oleks igavesti sinu oma.
(7) Vajate vaimset abi.
(8) Olete petnud ja soovite kaotatud raha tagasi saada.
(9) Lõpetage lahutus.
(10) Raha rituaalide kutsumine.
(11) Võida valimised.