esmaspäev, detsember 19, 2005

Kõik lihtsalt on väga hästi

Hetkel on täiesti suurepärane hetk. Päike paistab ja õues ei ole löga ega vihma ja lihtsalt on väga tore. Ja ma võin kohe kõige ja endaga väga rahul olla, see on väga väärtuslik tunne, sest see võib lõppeda kohekohe. Kontorisse saabudes sain Euroopa Noortelt kirja. See on see kiri, mida tegelikult ootasin ammu ja arvasin, et ma ei saa seda, sest olin kindel, et aadress oli vale. Oligi vale aga nõiaväel jõudis see siiski minuni. Nii, aga kiri oli kiri, mis kuulub žanrisse "Muhv nõudmiseni" ehk siis väga meeldiv kiri, mille suurepärane Mina endale 3.aprillil kirjutasin. Nimelt siis ettevalmistaval koolitusel pidime kõik kirjutama endale kirja, mille Euroopa Noorte toredad inimesed meile saadavad kui pool teenistusest läbi on. Lisaks sain enda pildi, kus ma olen selline kahvatu rott ja SUUR AITÄH! ümbrikus oli ka helkur ehk siis teisisõnu kuld.

Väike väljavõte mu kirjast:
.... Aga praeguseks hetkeks ma loodan, et oled käinud vähemalt korra Krimmis, räägid ok vene keelt oled kohaliku elga hästi tutvunud, sul on kohalikke sõpru, pead korralikult blogi, helistad koju ja Pille-Maile, ei moluta üksinduse pärast, ei ole mingil põhjusel masenduses, oled õnnelik ja oled endiselt hea tädi!

Mul on heameel öelda, et lootus ei sure kunagi ja vähemalt hetkel on kõik nii nagu aprillis loodetud! Tore.

Kommentaare ei ole: