neljapäev, jaanuar 19, 2006

Nädala märksõna: поезд


Elu on nii hirmkiireks muutunud. Tööd palju ja töövälist elu ka järsku palju ja kõik kokku on palju ja tore. Lisaks olen ma nii tubli, et õpin lõpuks vene keelt nii iseseivalt kui ka õpetajaga koos. Juba tean käändeid ja natuke oskan enda puuvenekeelt parandada ka. Siiski selle nädalalõpuks olen ma rongi nägu, sest veedan selles meeldivas rauast ja mitte hingavas hällis tervelt 4 ööd. 2 ööd olen juba seal maganud, tänane öö veel, siis homme kusagil Lvovis ning siis tagasi rongi. Eile olin Kiievis, kus oli kuidagi täiuslik päev. Käisin lõpuks ometi saatkonnas asja ajamas ja kohtusin tuttavatega ja plaanisime tuleviku Ukraina projekti. Lvovis ootab "naisküsimuste" konverents, millele valmistasin ette ülevaate naiste olukorrast Eesti tööturul. Väga huvitav ja palju uut. Homme-ülehomme Lvov ja järgmisel nädalal Krimm.

Ja meil veel ei ole meeletut külma, kuid kõik kardavad. Ilmateade ütleb, et esmaspäeval saabub külmus. OI-OI-OI

1 kommentaar:

E v e ütles ...

Epukene, kuhu kadunud oled?:)