esmaspäev, jaanuar 09, 2006

Kommunism see on sotsialism pluss elektrifitseerimine. Seda ma olen omal nahal tunda saanud, sest elekter on ju korduvalt väga pikalt ära olnud. Elu õpetust olen ma ikka saanud. Muuseas sel nädalavahetusel on teatavasti raždestvo ehk jõulud, nii et pidu jätkub. Ma sellest kohe väsinud. Nüüd on ju pikk kanikula ka. Täiesti loomulik on muidugi see, et ma sain kanikula olemasolust teada 4.jaanuaril, kuigi kanikula algas 30.detsembril ja kestab 10.jaanuarini. Õnneks said sellest samal ajal teada ka osad teised kolleegid. Selline hea infoliikumine on meil tööl, sest kui ma oleks seda ju varem teadnud, mine tea võibolla oleks mingi reisu planeerinud:)) Liiatigi, et ma küsisin puhkuse kohta 2 nädalat tagasi ja siis ütles kõrgeim ülemus, et eiei kõik päevad töötame:)))
(kirj. 6.jaanuaril)

Kommentaare ei ole: