kolmapäev, jaanuar 25, 2006

Mida külm teeb?

+20 kreeklased panevad kampsunid selga
+15 havailased lülitavad kütte sisse (kellel on)
0 Ameerikas külmub vesi. Venemaal vesi pakseneb
-5 prantsuse autod ei käivitu
-10 planeerite puhkust Sharm el Sheikis
-15 kass ronib voodisse. Norralased panevad kampsunid selga
-17 New Yorki majaomanikud lülitavad kütte sisse. Venelastel viimane piknik
-20 Ameerika autod ei käivitu. Alaskal pannakse T- särgid selga
-25 Saksa autod ei käivitu. Havailased on välja surnud
-30 poliitikud hakkavad rääkima kodututest. Kass poeb teie pidþaamasse
-35 Liiga külm, et mõelda. Jaapani autod ei käivitu
-40 planeerite kahenädalast vanniskäiku. Rootsi autod ei käivitu
-42 Euroopas jääb liiklus seisma. Venelased söövad pargis jäätist
-45 Kreeklased on välja surnud. Poliitikud teevad midagi kodutute heaks
-50 ripsmed jäätuvad, kui silmi pilgutate. Alaskal pannakse vannitoa aknad
kinni
-60 jääkarud migreeruvad lõunasse
-70 põrgu külmus lõhki
-73 Soome scoutspataljon evakueerib Jõuluvana
-80 juristid panevad käed oma taskusse
-114 piiritus jäätub. Venelased on mornid.

Üldiselt on siin täiesti talumatu ja ropp külmus:) Ja minul puhul olen ma
laskunud hierarhia esimestele astmetele. Ehk ma tunnen, et mu keha vaikselt
hangub ja ma olenkaotanud huvi igasuguste esteetiliste asjade vastu - nt
ilu ja kord (juukseid ikka pesen, kuigi kaalun väga läbi millal). Ja esimest
korda olen kohas, kus külm on reaalne probleem. Mina igal aastal ajab
marru ja üllatab, kuidas nt Eestis üllatutakse, et meri jäätub, justnagu see
oleks mingi ime. Ja siis on kriis, et ei ole lumelabidaid, jäämurdjaid ja muud
talveatribuutikat. Aga siin on kohe reaalne probleem. Inimestel päriselt ei
ole mütse, kindaid ja talvesaapaid,sest neid ei ole alati lihtsalt vaja. Õnneks
on naistel kasukad, sest see on ju iga naise uhkus. Siis kontoris meil ei köeta
ja veetorud külmusid ka kinni. Kodus on toas nii ja naa, okei, aga köögis on
täitsa külm. Hingõhk aurab. Külmkapp on vist sulatusrežiimil, igaljuhul kui
külmiku avan jookseb peast läbi mõte, et oo kui hea soe:))))) Ja Krimmi
reis lükkub, sest mulle tundus piisava põhjusena: -28 kraadine ilm, bussid
ei sõida, koolid on kinni, vett ei ole ja nädalavahetuseks lubab tormi!

Kommentaare ei ole: