neljapäev, september 29, 2005

Partiviikend


Homme hommikul alustan eeldatavasti meeldejäävat reisi Kiievisse. Seekord lähen bussiga. Esiteks näen siis rohkem maad ja teiseks võidan ühe öö ehk saan pisut pesu pesta. Täna õhtul rongile minemine tundub võimatu mõttena. Loomulikult pean ma kõigepealt pileti saama. Aga nüüd Kiievi juurde. Kuigi on mu siinne ja ka mujal olev elu on olnud meeletu, siis selle nädalavahetuse suhtes on mul vägavägaväga kõred ootused. Ainus nädalalõpu eesmärk on - PIDU PIDU ja PIDU. Vahepeal loomulikult kultuuriprogramm, nt läheme laupäeva õhtul Kiievi ooperiteatrissev vaatama balletti Silfida. Lisaks on mul kindel plaan Lavrat külastada, sest sinna ei ole ma veel seni jõudnud.

Aga miks ikkagi nüüd, sest lisaks sellele, et Kiievis on mul nüüd esimesed väga ägedad uued sõpsid, siis olulisim loomulikult on, et kodumaalt saabub üks väärt peenmees Timo. Ja tema tundub mulle olevat inimene, kelle slõugan on: good rock guaranteed! Ja see mulle täiesti sobib. Lisaks loomulikult saan ma lisa Kasekese kommi talvevarudele. Kuid enne kui rock-weekend saab alata on mul vaja pisut tööd teha. Seekordne töö seisneb mingi vanurite supiköögi pildistamises, sest ma olen ju kuulus 2-minipiksli votugraaf:) Ma pean pildistama vanureid söömas ja see on üks asi mis ei ole mulle kunagi meeldinud. Väga veider ülesanne ikkagi. Selle lõppedes ootabki Kiiev.



Posted by Picasa

1 kommentaar:

Klen ütles ...

Hei!

Kaua veel seal bojaaride maal kavatsed olla?

Tervitustega;)
Klen