pühapäev, september 25, 2005

Mulli nädalalõpp


Mulli-Epp

Nii nagu eelmine nädal algas, nii ta ka lõppes. Peale visiteerijate lahkumist saabusid Odessasse uskumatult toredad poolakad. Kohe vägaväga toredad, mul ei ole varem olnud nii toredate poolakatega au kohtuda. Tegemist oli kolme noore inimesega, kes lihtsalt reisisid, eesrmärgiga jõuda Odessasse. Nad reisisid täiesti rahatult ja teenisid raha pildil demonstreeritaval moel. Ehk siis tegid Odessa peatänaval väga suuri mulle. Kohe vägaväga suuri mulle, mille rumalad väikesed inimesed loomulikult kohe ära pidid lõhkuma. Mullide nägemise peale ärkas minus jälle peaaegu mitte kunagi uinuv laps, kelle jaoks need mullid olid lihtsalt imelised. Ma vaimustun juba pisikestest mullidest, aga need olid kohe väga uskumatud mullid. Mullivesi on tavaline mullivesi, aga mullid teeb vastupidavamaks õlu ja eriti hea on kui õhk on pisut niiske ehk siis pärast vihma. Kuna tegemist oli nii väga toredate inimestega ja neil ei olnud ööbimiskohta, siis jätkus juba tavaks saanud komme, et minu juures ööbis väga palju inimesi. Hommikusöögiks oli pannkook Odessa kuldse shampusega (väga soovitav kombinatsioon, lihtsalt imeline) ja peale seda jälle tööle mullitama. Ma pean hakkama ka sellega tegelema kuulõpus, kui mul kunagi raha ei ole .Sest nemad suutsid oma tagasisõidupileti raha ilusti paari tunniga välja teenida. Kindel plaan on nüüd järgmisel nädalal mullide tegemist ka siinsetele lastele õpetada ja siis on plaanis mulliaktsiooniga organisatsioonile rahakogumisüritus Odessa kesklinnas. Sest nagu ka minu näos väljendub siiras rõõm mullide üle, siis samasugune nägu oli kõigil inimestel kes mulle nägid.

Kommentaare ei ole: