kolmapäev, august 31, 2005

Täna võib olla viimane sissekanne, sest nimelt homme algab kool ja mina lähen oma emmele korraks külla ning seejärel lähen pizzatpastat Sardiiniasse sööma. Mul on täiesti reisiärevus peal. Eile käisin kinke ostmas. Pean tunnistama, et olen oma süütuse kaotanud ja kõik senised ehte-kingid on muundunud viina-kingiks. Lihtsalt ma asun riigis, kus odavam on osta viina kui ehteid või eriti äärmuslik eile avastus oli, et väike viin on odavam kui väike šokolaad:)
Täna veel vaja koristada ja pakkida ja lullitada ja homme mitte lennukile hilineda. Tagasi siia jõuan 17.septembri hommikul, siis on paar tundi aega auväärsete külaliste vastuvõtmist ettevalmistada. Minu residentsi saabuvad 3 imetoredat inimest. Vahepeal on vaja Itaaliasse reisida (tuleb jälle nii u 48h reis) ja Eestis süsti saada, juuksed ära värvida ja muid trikke teha.

Kohtumisteni!

Kommentaare ei ole: