teisipäev, veebruar 21, 2006

Peen elu

Ja nüüd see keerulisus algas. Ehk siis bojaaritar hakkab asju kokku tõmbama ja kohvrisse pugema. Nagu saatus oleks mängus, aga nüüd on loomulikult elu kuidagi vägaväga toredaks muutunud. Uued toredad inimesed, palju teha jnejne. Ehk see tähendab, et see kõik ei ole lõpp, vaid ainult algus. Eile öösel saabus ka reisiärevus kohale. Und ei ole ja lollid mõtted on peas. Koju minemine ei ole mitte tore asi, eriti veel kui see füüsiline kodu ei ole just kõige ahvatlevam koht. Eile alustasin ka korteri otsinguid. Eesmärk, et aprilliks peab minul ja Mincal uus kodu olema.

Nii aga laupäeval lahkusid Robert ja tüdrukud. Oli väga toretore nädal. Just see mida mulle vaja oli ja nüüd tunnen, et mul on olnud täitas tegus peaaegu-aasta. Ja lisaks kinnitas nende lahkumine, et ma ei ole ikka täitsa lukus, sest ma kohe nutsin kui nad läksid. Ja olen väga uhke selle üle.

Siis kogu mu peenes elus oli pisut õnnetum juhtum. Nimelt üks neist kurikuulsatest auktualettidest sai minu telefoni oma haardesse. Nii et mul oli au sukelduda teda sinna päästma. Telefon õnneks peale 24h kuivamist endiselt töötab. Järgmisel päeval, aga unustasin ma ta hoopis ühe baasi. Õnneks on häid sõpru kes selle mulle kell 1 öösel ära tõi, küll egoistlikel põhjustel, et ma talle järgmisel päeval ikka helistada saaksin. Nüüd kirjutasin tublisti kõik numbrid välja, sest kunagi ei tea mis kolmandana juhtuda võib.

Hetkel istun Odessa ühes kalleimas kesklinna baaris ja lõunatan ning joon mittejust parimat cappuccinot Mustamerepärlis. Kuid siin on tasuta WIFI, sest meil ju kontooras jälle ei ole svetti. Seda ei ole seal viimasel ajal sageli miskipärast. Võibolla see on jälle saatuse kuri käsi, kes ütleb, et ma pean oma juba tavapärastel vaesuspäevadel ikka peent elu elama. Ma vähemalt näen välja peen. Ma olen ju kallis baaris, läptopiga ja internetiga ja trükin nii et ei vaata klaviatuurile:)))))))))) Eksole oluline! Õnneks on veel sõpru kes usuvad minu võlgade tagastamisse ja nüüd olen pisut rikkam, et minna EV presidedi vastuvõtu peaproovile. Peaproov toimub Kiievis. Seekord võtab vastu suursaadik ja tema proua.

Kommentaare ei ole: