reede, november 11, 2005

Reede

Reede oli Robinson Crusoe suur sõber, kuid mina ei ole kunagi reedega eriti sõbraks saanud. Ja täna on üks neist reedetest. Ma arvan, et mingil ajahetkel mu elus on tekkinud arusaam, et reedel peab miskit tegema ja ma vihkan seda tunnet kui mul ei ole mitte midagi teha. Kõigi teiste päevadega tulen ma suurepäraselt toime, aga reede õhtu on selline ärevust ja stressi tekitav aeg. Eriti kuna mul on selline täiesti realistlik arvamus, et kõigil inimestel maailmas on miljon plaani või neil on lihtsalt väga tore, kuid mina sinna lihtsalt ei mahu. Ma tean, et see ei ole 100% adekvaatne arvamus, aga kusagil hingesopis mingi tobe tüüp mulle seda ikka alati kõrva sosistab.
Täna on üks neist reedetest, kus ma tahaksin tegelikult minna välja. Kuid sellele on takistused ja ma ei taha olla kuidagi nii tugev, et neid ületada. Peamine takistud on, et mul ei ole kellegagi välja minna. Odessas ümbritsevad mind peamiselt töönarkomaanidest inimesed, kes mulle tundub, kunagi mitte midagi peale töötamise ei tee. Üksi välja minemine on alati variant, kuid see on kuidagi alati hirmutav. Ja selle üksi minemise juures on veel ka asjaolu, et kui ma Eestis või mujal Euroopas kaaluksin seda varianti, siis tundes siinset eluolu ja inimesi, siis siin nii lihtsalt ei tehta. Veelgi enam kui mul on au olla eevatütar. Lisaks veel, et end välja vabandada üksi välja minemisest, siis siin on vähe kohti kus oleks näiteks elav muusika või miskit. Ja lisaks veel siin on enamus baarid sellised, kus baar kus mulle meeldib istuda on ettekandjate jaoks, mitte klientidele. Ja ma lihtsalt keeldun istumast üksi 4-inimese lauas!!!!!!!!!!!:)))))) Sellised lihtsad ühe-õlle baarid on asjad millest ma siin puudust tunnen. Loomulikult on siin sellised ümbernurga õllekaid. Aga te võite ise ettekujutada millised need on. Minge Koplisse, seal on neid palju. Ja ma tunnustan, et ma olen lihtsalt argpüks ja mul puudub igasugune soov nendesse kohtadesse minna.

Ma ei ole Odessas veel ägedate inimeste soone peale sattunud. Kuid selle eest olen endaga suuremaks sõbraks saanud ja arvan, et muutunud ka oluliselt toredamaks!:))))

Toredat nädalavahetust!

Kommentaare ei ole: