kolmapäev, november 09, 2005

Helkur päästab su elu!


Posted by Picasa
Kui keegi peaks arvama, et see on mõttetu must pilt, siis te eksite. Teil peab lihtsalt pisut kujutlusvõimet olema, sest sel pildil on öine minu kodutänav Odessas. Tegemist on ühe peene kesklinna tänavaga ja seal asuva bussipeatusega. Enne asja juurde asumist pean lihtsalt jäädvustama, et see bussipeatus on minu põhilise koduminisupermarketi "Обжора" kõrval olev bussipeatus. See on üks põnev bussipeatus, sest seal toimub koguaeg midagi. Põhiliselt on see mingite asotsiaalide kogunemiskoht. Need on väga tegusad ja vist organiseerunud asotsiaalid. Igal juhul pakuvad nad iga päev uusi episoode oma seriaalist. Neist võiks vabalt riäliti shõu teha. Tundub, et neil on jagatud meeste ja naiste päevad. See siis tähendab, et ühel päeval istub pingil 5 suhteliselt loppis näoga prouat ja järgmisel päeval 5 sarnast härrat. Vahel nad söövad, vahel nad kaklevad, vahel sobravad prügikastis, vahel emblevad, vahel tõmbavad maski pähe ja lõbustavad poekülastajaid. Mõnel päeval leiad sealt pingilt istumas üksiku meesterahva kelle selja taga on tööriist nimega kellu ja ta mängib oma alteregoga malet jnejnejnejne. Ühesõnaga on see tore ja elav pink. Pingi populaarsus on loomulikult seletatav selle strateegilise asukohaga, sest see asub ju alati pilgeni täis nelja kaupluse prügikasti kõrval!!!!!!!! Mõelge siis ise!

Nii, aga nüüd asja juurde. Viimasel ajal, seoses hilissügise saabumisega olen ma üha enam hakanud mõtlema isikukaitsevahenditele. See pilt illustreerib minu õhtust koduteed, mis kestab u 20 minutit ja sellega kaasneb pidev hirm. Linnas on vist kokku u 10 valgustatud tänavat. Kui ma tean, et ma pean õhtul hilja koju minema, siis ma ei julge musti riideid selga panna, sest siis ju 100ga sõitvat siksid ja mersud ei näe mind kui ma tänavat ületan. Lisaks tuleb selle pildi juurde mõelde enneolematult suured augud, mille vahel tuleb slaalomit käia, et mitte sandistuda. Seega tunnen ma siin väga puudust helkurist. Ma meeleldi paneksin enda külge 10 helkurit ja jalutaksin ringi kui jõulupuu. Seni kuni mul helkurit ei ole asendan seda heledate riiete ja valge salliga. Kuid siiski olen sel teemal rääkinud kohalikega ja nad tõesti ei saa aru millest ma räägin. Ja see ei tähenda, et nad ei tea mis helkur oleks. Aga siin inimesed tõesti ei hooli ei endast ega millestki. Ja loomulikult käivad inimesed siin hallides, pruunides ja mustades toonides, sh lapsed. Minu kõigutamatu teooria on endiselt, et inimesed ootavad siin väga palju, et keegi ehk siis "isake riik" tuleks ja teeks. Eile oli mul just sel teemal vestlus ühe kõige enam maailmanäinud ja aruka noorega, kellega ma siin kohtunud olen. Tema jaoks on turvavöö autos üks üleliigne asi, mida rumalad lääneinimesed kasutavad ja ei hakka ISEGI sõitma enne kui kõik autos istujad on selle kinnitanud. Järgmises lauses ta räägib eile toimunud autoavariist, milles osales ta oma isa. Üldse tema arusaam enda kaitsmisest oli, et eks ma siis kinnitan turvavöö kui midagi juhtub. See on sama, et ma kannan helkurit kui ma tunnen hommikul, et täna vist midagi juhtub, või et kasutad kondoomi, sest on tunne, et just täna on suurem oht, sest tähtede seis on selline. Või paned kiivri pähe, sest arvad, et täna sõidad auku. Ma tean, et ka Eestis kõik ei hooli sellest, kuid vahe on siiski märgatavalt suur ja mulle tundub, et vähemalt mõne viimase aasta jooksul on siiski mingi oluline nihe endast hoolimise suhtes toimunud. Ja elades siin pimeduses ja hirmus ja aukudes mõistan kui oluline see on. Seega soovitus: pange helkur jope külge!

1 kommentaar:

rodric camela ütles ...

See on kõigi poolt läbi mõeldud tunnistus, ma olen siin, et anda kogu maailmale teada mehest, kes päästis mu suhte ja seda suurepärast meest kutsutakse dr IZOYA-ks. Tõepoolest tegi ta minu heaks suurepärase töö, tuues tagasi mu endise väljavalitu, kes mu maha jättis, ja lubab, et ei naase enam kunagi minu juurde. Sellega olen mõistnud, et dr IZOYA üksikasjade jagamine maailmale annab palju kasu neile, kellel on purunenud kodud või suhted, aitamaks teil seda purunenud suhet või teie abielu lahendada. Tema juurde pääseb tema e-posti aadressi kaudu: drizayaomosolution@gmail.com. Või tema rakenduse number +12098373537. Võtke temaga ühendust ja vaadake, kuidas teie probleem 24 tunni jooksul lahendatakse. Ta on spetsialiseerunud ka järgmistele küsimustele ...
(1) Sa tahad oma endist tagasi.
(2) Soovite saada oma ametikohas edutamist.
(3) Tahad, et mehed / naised järgiksid sind.
(4) Sa tahad last.
(5) Olete ettevõtja ja soovite võita lepinguid.
(6) Sa tahad, et su mees oleks igavesti sinu oma.
(7) Vajate vaimset abi.
(8) Olete petnud ja soovite kaotatud raha tagasi saada.
(9) Lõpetage lahutus.
(10) Raha rituaalide kutsumine.
(11) Võida valimised.