kolmapäev, juuni 08, 2005

Maarjake Maarjamaal

Olen nüüd kodus. Koju saabumine oli väga tore, sest kallis Pilleke oli minule ju vastu tulnud. Üldse nagu ma varem maininud olen oli uuelt kodumaalt lahkumine ka väga tore. Kõik väljendasin oma kurbust minu lahkumise üle ja ootavad mind tagasi. Tagasiminnes pean neile tagasitulemise peo korraldama. Teen väikese kokkuvõte oma lahkumisest ja tõelisest reisimisest.

Mina kui pisut oma elus reisinud inimene ja eelkõige kui reisiv üki elav inimene olen õppinud, et reisile minemise kõige olulisem ettevalmistus on kodu koristamine, sest kõige vastikum asi koju naasmisel on eesootav tühi ja segamini kodu. Kui aga kodu korras on selline tunne, et kodu kohe ootab. Võibolla see mu kiiks, aga reisieelselt olen ma suuteline kapi aluse ka ära pesema, mis muidu koristuse käigus võibolla pesemata jääks. Seega enne lahkumist koristasin kodu ära, viisin kõik prügi ja pudelid prügikasti ja monteerisin oma 3-le potilillele kasvuhooned ümber, et nad 2 nädala jooksul ära ei sureks. Ühe lille pärast on mul eriti mure. Ja seejärel läksin ma rongijaama, kuhu Irotška mind saatma tuli. See oli temast väga meeldiv. Mu kohver oli taaskord nii raske, et mina ei saanud aru mis seal sees on- arvasin, et panin kogemata öökapi ja naabri kassi ka kohvrisse. Öö kupees möödus jällegi vaikselt ja norskamisvabalt. Hommikul sadas Kiievis taevast porgandeid ja kapsaid alla. Tund pärast rongist väljumist olid mu valged püksid nagu rokakonna püksid. Lennujaama sõitmise eest maksin sama palju kui Odessa-Kiiev rongipileti eest, so 60 grivnat (x 2,5=eek), aga jõudsin õigeaegselt lennujaama. Lennujaamas panin selga uue kostüümi, sest koju ei saa minna üleni rokase ja lirtsuvate tennadega. Uue kostüümi tulemusena tutvusin lennujaamas hurmavate itaalia meestega, kes olid käinud Ukraina naiste ilu kaemas ja siis ei jõudnud ära imestada et tõeline iludus niimoodi viimsel hetkel lennujaamas ringi hõljus:)))))) Heaküll. Lennusõit oli lõputu. Kõrval istus norskav mees, kes järjekindlalt poolteist tundi norskas. Ja stjuardesside tegevus tekitas mus ohutunnet. Mu meelest tegid nad kõiki turvaelemente kuidagi ülekäe ja liiga hilja ja mul tekkis tunne, et tõelise ohu korral oleks lennuk paanikat täis. Mulle ei meeldinud. Samuti oli mul au sõita esimesel uue hinnasüsteemi päeval Tallinnasse, ma sõitsin vaesteklassis kus enam süüa ei pakuta. Mul tuli suur nälg peale lennukis. Ma ei saanud aru, miks menüüsse on kirjutatud, et oma söögi söömine ei ole lubatud. Hinnad olid ok, kuigi menüüs oli väga palju agasid - a la seda pakume nii pikal lennul, seda nii pikal, ja see võib otsa lõppeda jnejne. Üldse tulemus on see, et uus hinnasüsteem on me meelest võimalus lihtsalt kallilt pileteid müüa- end odavaks firmaks nimetada, sest 2 piletit müüakse odavalt ja kuidagi ebaaus tundub see mulle. Ainus hea asi oli menüü kujundus. See oli tõesti väga ilus.

Tagasi sõidan bussiga:))) See tuleb enne olematu reis, aga odav selle eest. Marsruut Tallinn-Riia-Lvov-Odessa läbi Poola:)))) Siis ei ole vaja viisat ja kokku maksab u 1000 krooni ainult.

Oluline endale jäädvustada, et Kiievis külastasin organisatsiooni Alternative V, kellest olen väga palju head kuulnud ja nad jätsid väga hea mulje ja nad on kasulik kontakt. Nendelt sain mingeid Odessa inimeste kontakte ja proovin nendega minna juuli Krimmi nende korraldatavasse töölaadrisse, mille vältel külastatakse Krimmi lastelaagreid (loodetavasti ka Arteki) ja tehakse HIVi ennetust.

Eestis olen ma olnud Eputädi jälle oma Rainerile. Meie armastu on tõeline ja kustumatu. Rainer teadis, et Eputädi tuleb esmaspäeval kaugelt maalt ja võtab tema sülle. Õhtuti vaatame rongi pilte, tossuga rongid on kõige paremad. Kuuajaga on ta hakanud enneolematult selgelt ja palju rääkima ja ta oskab 10ni lugeda. Ma ei tea kuidas ta seda oskab. Õhtul proovisin talle raamatut ette lugeda, aga see kukkus nii välja, et mina ütlesin mis pildi peal on ja siis ta luges mulle ise ette. Väga lahe on.

Ja pean ära mainima väga olulise ehmatuse mille osaliseks täna sain. Selgus, et mu Bloggeri profiilis oli minu sodiaagimärk sporpion ja see ei ole hea. Ma olen kaalud-olemise üle väga uhke.

Nüüd valmistun hambaarstile minemiseks ja teen näpu mullaseks- istutan lille ümber.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Epp, oo Epp! Loen siin ikka ja jälle Su blogisid. Mõnus. Ja selle suure kirjutamishoo valguses ei saa ma muidugi jätta ka tööjuttu ajamata ehk siis igaks juhuks saadan Sulle lingi EVS juhtumiste konkursi kohta, millel kindlasti soovitan kaasa lüüa. Näib, et materjali jagub. :)) Parimast parimat, Mirjam
Vt. http://euroopa.noored.ee/evsjuhtumid

Anonüümne ütles ...

tööjuttu ajamata ehk siis igaks juhuks saadan Sulle lingi EVS juhtumiste konkursi kohta, millel kindlasti soovitan kaasa lüüa. Näib, et materjali jagub. :)) Parimast
прогноз погоды на www.pogoda.in
Там есть и Москва, и Киев, и другие города.
Но самый главный прикол - это gjujlf rbtd