kolmapäev, juuni 01, 2005

Head Lastekaitsepäeva!

Kui te ei tea, siis täna on see päev. Mul oli see ennegi meeles, aga täna tuli eriti meelde. Pealegi pean vajalikuks märkida, et ma olen täna päev läbi väga busy olnud! Nii, et mu töö nüüd tõeliselt algab. Kahju, et see pisukeseks ajaks peatub, seoses minu kodumaa väisamisega. Aga täitsa toredasti inimesed väljendavad, et neil on kahju, et ma ära lähen. Aga kui tagasi tulen, siis toimub on-arrival training ja Moldova reis ja siis algab ka Samara reis!!!! Nii, et elu läheb põnevaks. Millalgi peab veel Krimm ka tulema!

Aga nüüd hakkasin minna hommikul kell 11.30 tööle minema kui katedraali kõrval seisis mustmiljon kirevas kostüümis last. Ei ole võimalik lastekaitsepäeva ära unustada. Seega olin ma sattunud lastekaitsepäeva paraadile. Paraadid on väga toredad üritused. Sel aastal ma sattusin veel ka Liechtensteinis vastla-paraadile, ka täiesti enneolematu üritus. Tänane paraad oli kohati suht naljakas. Osales vist u 1000 last ja noort kõikvõimalikest taidlus- ja hobiringidest. Väga toreda ülevaate sai sellest, millega lastel Odessas tegeleda võimalik on. Kõik olid oma kostüümides. Lisaks olid kardi-sõitjad ja mingid jubedad Shrek ja tema kaasa istusid mingis cabrioletis. Siis olid mootorrattad, jalgrattad, miilitsaautod, veoautod ja muud ratastel liikuvad masinad. Ja kõigele lisaks oli ka üks kaamel, mille maailma kõige suuremate küürude vahel istus üks imeväike poiss, kes tõesti oli küürudest madalam. Ja loomulikult veel ponid, laama, perutav hobune ja kõik teised tavalised siinse kandi loomad. Igal juhul oli meeleolukas ja alguses oli kõne ja kõik oli väga uhke. Ma ei saa aru miks Eestis paraade ei korraldata. Meil on ainult laulupeo rongkäik iga 4 aasta järel, siis jubedik Iseseisvuspäeva Eesti sussilohistajate-armee ametlik ülevaatus kõnnang ja käratekitav kuid vist mitte väga meeleolukas gei-paraad. Ja ei midagi muud toredat.

Mul on pilte ka, aga mul ei ole need pildid veel läptopi imetud. Neid näitan hiljem. Aga tänase paraadi jälgimise tulemusena otsustasin ära, millistesse spordiringidesse ma kunagi oma tulevased lapsed panen, et tagada nende ilusad kehad. Poiss peab käima jalgpalli ja peotantsutrennis, siis tuleb ilus poiss. Ja korvpalli trenn on keelatud, sest siis tuleb mõttetu pikk jõlkam, kes pealegi kannab maailma kõige vormitumat spordikostüümi. Ja tüdruk läheb kindlalt iluvõimlemise trenni. Ikka väga ilus on kui u 10 aastasel tüdrukul on kõhu peal lihaseruut. Ma olen alati mõelnd, et mu vanemad tegid minuga suht hea töö mu lihaste välja arendamisel. Nüüd trenni palju lihtsam teha. Ainus lihas, mis mul korralikult jäi lapsepõlves läbi treenimata on tuharalihas. Sellega peab nüüd lõpmatuseni vaeva nägema. Ja tänane paraad ei veennud mind endiselt rahvatantsu toreduses. Mul ei ole selle vastu midagi, aga see kunagi ei tundu mulle väga toredana.

Ja lõpuks täna leidsin raamatupoe, kust saab osta inglise keelseid raamatuid.

Lisaks pean ma ikka endiselt väljendama, et ma äratan huvi laste, loomade hulgas ja mehed saab laias laastus jagada gaydeks ja hulludeks:)))) Kuna ma siin töötan kohas, kus liigub hulgaliselt Odessa kodutuid, siis nüüd viskab mulle silma ja üliinnukalt tervitab mindi kõigis keeltes. Väga armas muidugi. Ma lihtsalt ei hinda seda piisavalt. Eks see tuleb ka vanusega.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Korvpall on küll põhjuseta maha tehtud. Seda lihtsalt mängivad pikkade loibadega inimesed. Ega nemad süügi pole, et kõik mis seljas näeb pikk, suur ja inetu välja.