reede, juuni 24, 2005


Imeveed Odessas. Väga kuulus pidi olema. Vesi oli väga sogane ja soolane, aga nahk oli peale 1h nagu beebil. Vesi oli nii soolane, et vesi kandis. Kui panna pea alla padi, siis võiks vabalt lehte lugeda. Super, Surnumeres on vist samamoodi, ainult kannab vist veel paremini. Kui see vesi eile silma läks, siis see tunne oli äärmiselt ebameeldiv. Aga lõbus oli küll. Kogu lõbu maksis meeldivad 7 grivnat (kurss krooniga x 2,5). Lisaks ostsin mingit väga kuulsat mudamaski, mis minu naha väga nooreks ja ilusaks teeb. See vesi siiski mõjus kuidagi, sest kõik minu kehal olnud iluvead (halvasti öeldes vistrikud) olid hommikuks ära küpsenud ja seega homme neid enam ei ole!!!! Halb on asja juures see, et peale vees lesimist (nii võib tõesti öelda eilse tegevuse kohta, sest jalgu oli kohati põhja suht keeruline panna) sai end pesta ainult täiesti külmas vees. Kodus otsustasin, et kindlasti kõik mineraalid veel alles mõjuvad,noh nagu peale mudavanni ja ma lähen korralikult dušši alla alles hommikul. Hommikul selgus, et vett ei ole ja pean kahjuks tõdema, et kirjutan siin oma mälestusi räpakollina. Õnneks on kõik räpasus soengu, meigi ja ehetega varjatud.

Kuna bussisõidu ajal saadud väike haigus endiselt mind külastab, siis täna käisin apteegis. Mulle kohe meeldib siin üksi sellistes kohtades käia, kus ma pean hakkama saama. Ma muidugi vajalikke sõnu ei tea ja seega pean kõik oma probleemid 3 sõna ja kätega selgeks tegema. Seni ei ole veel probleeme tekkinud.

Õhtul tulevad Odessasse filmi-Mirjami 10 sõpra. Ma ei tea kes nad on, aga loodetavasti on nad lõbusad! Posted by Hello

Kommentaare ei ole: