reede, oktoober 07, 2005

Viimasel ajal ei ole ma eriti midagi kirjutanud. Lihtsalt ei ole tuju olnud, kuigi kirjutada on palju. Sest nagu alati ei ole siin ükski päev sarnane eilsega. Mul on väga hea meel, et nüüdseks on seda mulle kinnitanud ka teised Odessat külastanud inimesed. Pidevalt juhtub midagi veidrat või naljakat. Minu uus ameerikasõber Robert, kes lahkus lõpuks Ukrainast pühapäeval märkis siinse elu veidra koomilisuse ära. Kuigi ta on pastor Floridast, leidis ta siin esiteks organisatsiooni kellega koostööd teha ja nüüd ma alustame koos ameeriklastelt organisatsiooni heaks fundraisimise. Kuid lisaks kasutas ta siin hulgaliselt kohtinguteenuseid ja leidis vist nii mõndagi huvitavat, sest tal on kindel plaan jaanuaris tagasi tulla. Kuigi meie kohtumine Odessas oli minule huvitav kokkusattumus, siis veelgi uskumatum oli see, et me jooksime veel ka Kievis samamoodi kokku. Ma ei teadnud, et ta veel Kievis ka peatub, kuid sain selle ikkagi teada, sest olime juhuslikult samas baaris.

Viimasel ajal on väga palju juhtunud. Mulle tundub, et hetkel on vaheetapp, sest mul ei ole olnud ühtegi tavalist või odessarutiinset päeva viimase pooleteise kuu jooksul ehk sellest ajast alates kui ma siit lahkusin. Peale tagasitulemist on üks pidev pidu ja trall olnud. Selle nädala märksõna on Christiani ära saatmine. Nii kurb nagu see ka ei ole, aga ta lahkub juba pühapäeval. Siiski ma ei ole nii palju väljas käinud terve siin oldud aja jooksul või tegelikult väljas käimine ei olegi nii oluline. Olulisem on minu oma korteris toimunud megaolengud. Ja pean tunnistama, et peale tema lahkumist selliseid asju jälle ei saa toimuda, sest siin ei ole ühtegi teist inimest kellega see nii chillilt võimalik oleks. Ära saatmisnädal on loomulkult tähendanud igapäevast pisut shvipsis olemist, kuid see toimub loomulikult väga peenelt shampanjaga või vähem peenelt kaseviinaga, mis siiski on vaieldamatult kõige parem. Lisaks soovitus shampanja kohta, et kuigi Odessa poolmagus on hea, siis Frantsuski Bulvari poolmagus on vaieldamatult parim ja kõige parem ja peenem on loomulikult mõlema firma kuldne. Täna õhtul toimub pidu Odessa suurimas magalapiirkonnas asuvas kohalikus diskoteegis. Ma arvan, et seal on veel hullem lihaturg kui siin tavaliselt. Kindlasti on seal inimesed max 16 aastased ja paljast ihu on oluliselt rohkem näha ning kingakontsad on tõenäoliselt 5cm kõrgemad. See on selline koht kuhu ma igal ajal ilmselt ei julgeks minna ja see asub kesklinnast ehk minu kodust täiesti võimatult kaugel, siis ma sinna niisama ei satu ka. Täna on viimane võimalus.

Sellest nädalast käin taas tantsimas. Olulised muudatused sellel hooajal on, et lisaks õpime veel ka tangot ja india tantsu, aga trennn on endiselt väga hea. Peale suvist mittemidagi tegemist on minu rind oluliselt paremini liikuma hakanud ja verbljut (tõlkes kaamli liigutus) tuleb ka oluliselt paremini välja. Lisaks on käimas vene keele kursuse ettevalmistus ehk siis otsin kursust või õpetajat. Nii, et tegemist jätkub, kuigi mulle pidevalt tundub, et alates esmaspäevast jätkub mul 2.poolaeg siinset pisut rutiinsemat elu, vaatamata sellele, et eelmisel nädalal jõudsin järeldusele, et mul ei ole siin 5 kuu jooksul olnud hetke ja perioodi kui oleks väga igav või väga pahasti. Ma lahutan enda meelt väga hästi.

Kahe nädala pärast lähen Moldovat visiteerima. See on mu kindel plaan olnud ja nüüd see võimalus ka avanes. Mind nimelt valiti osalema õppereisile "Noorsootöö Moldovas". Sellisest õppereisist sai tegelikult alguse ka plaan Ukrainasse tulla. Kuigi Kišinau asub Odessast vaid 150km kaugusel on sinna minemine esmapilgul keerulisem kui Gröönimaale minemine. Ma pean saama viisa, mille jaoks pean tõenäoliselt 2x minema Kiievisse. Lisaks ma ei ole kindel, et ma tegelikult saan ikka Kišinausse siit rongi või bussiga minna, sest teatavasti asub sel lühikesel teel tunnustamata riik Transnistria, mille läbimine võib olla keeruline. Seda kuna nad ei tunnista Moldova viisat ja nende enda viisat ei ole võimalik saada, sest neil puuduvad esindused. Osad inimesed olevat Moldovasse minemiseks läinud läbi Rumeenia. Kuid osad inimesed kinnitavad mulle, et probleeme ei teki kui mul on olemas nii Ukraina kui ka Moldova viisa. Eks paista. Ikkagi tundub selline reisikorraldamine täiesti võimatu. Kui ma oleks hetkel Eestis, siis ma ütleks, et ma ei tahagi mujale kui Lätti või Soome reisida:)) Noh nii hull ei ole, aga lihtsat reisimist armastan ma küll.

Täna oli mul ülemusega nõupidamine. Panin oma tulevikuplaani paika. Teen organisatsioonile uue inglise keelse voldiku ja proovin parandada ka kodulehe inglise keelset versiooni. Need tunduvad mulle väga head väljakutsed. Lisaks on siin veel nipetnäpet teha. Sel nädalal õpetasime lastele suurte mullide tegemist. Juhul kui te ise seda proovima hakkate, siis pidage meeles, et Fairy on vaieldamatult parim mullivee tegija, muid ei ole üldse mõtet isegi proovida. See nädal on möödunud ka kõikvõimalike Eesti uudiste saamise tähe all. Siia ilma on sündinud uued inimesed, palju sünnipäevasid ja hulgaliselt keerulisi ning veidraid isiklikke muresid Eestis. Nüüdseks on kõik jälle vist täitsa ok.

Kommentaare ei ole: