esmaspäev, oktoober 31, 2005

Kuidas teha kindlaks, et sügis on käes?

Väga lihtne. Tuleb vaadata puid ehk lehed lähevad kollaseks ja langevad maha. See muidugi tähendab, et maha võib ka vaadata, sest lehed langevad ju maha. Kuid on ka teine võimalus veendumiseks, et sügis on käes. Tuleb minna turule. Sellest ajast kui aedviljade müüjad asenduvad tasapisi susside ja sokkide müüjatega, siis ongi sügis- isegi võiks öelda hilissügis käes.
Tänane turul käik pakkus uue gastronoomilise kogemuse. Ma ei ole eales mõelnud, näinud ega maitsnud marineeritud arbuusi. Väga hea ja soolane oli.

Nädalavahetus on olnud väga kodune ja koduga. Aknad kleebitud- seega on lootust, et toas läheb soojaks. Elektrisüsteem on ümber tehtud. Korgid ei tohiks väga sageli enam välja lennata. Pesu on pestud - käsitsi pesemine on väga tore, kuid seekord läksin liiga hoogu ja nüüd on sõrmed kleebitud. Üldse on siin kodus väga hea. Eile suutsin end esimest korda uksest välja lukustada. See on paha asi siin majas. Kui korteri uks on kinni, siis ei saa välisuksest ka välja, sest selleks on vaja võtit. Eriti närb on olukord, kui puudub ka telefon ja korteriomaniku number või ka tema perekonnanimi, et naaber võiks telefoniraamatust vaadata. Ja nii tuligi appi leidlikkus ja MacGyveri fännamine lapsepõlves tasus end täielikult ära. Väike vihje MacGyveri meetodi õnnestumiseks: kasulik on enne enda välja lukustamist põhjalikult koristada, kõik trään ära visata ja kogu see jama ukse taha panna, sest siis on mida ukse avamisel kasutada. Eile olid vajalikud tööriistad poolikult suletud snepperluku avamiseks - sünnipäevaks saadud roosi vars, vanad söömispulgad ja veepudeli küljest kistud plastiku tükk. Viimane see peamine oligi. Üldse tundub,et üksi elamine tuleb mul suht hästi välja. Kuid on üks asi, millega ma kuidagi hakkama ei saa ja alati kellegi abi vajan. Nimelt - kella keeramine. Mitte, et ma ei oskaks kella keerata, vaid ma ei tea millal seda sügisel ja kevadel tegema peab. Ja paha on see, et see hull lugu toimub alati nädalavahetusel ja sellest tulenevalt ma seda mitte kunagi ei tea ning saan sellest kuidagi veidralt teada. Loomulikult enamasti selgub see seoses inimestega ja lõpuks keegi ütleb seda. Seekord langesin ma väga madalale. Kellakeeramise vajaduse kahtlus tekkis seoses filmi mitte-algamisega. Ja selle kindlaks tegemiseks ütlesin ma hirmsa lause: "Mu arvuti kindlasti teab seda!". Loomulikult teadiski, kuid see on siiski liiga küber lause mille üle ma uhkse ei ole.
Homme hommikul kell 7 Tšernomoretsiga Kiievist saabuvad sõbrad Belgiast. On kahtlus, et see külaskäik tõotab tulla väga lõbus.

Kommentaare ei ole: