esmaspäev, aprill 23, 2007

Veng sui

Viimane kuu on toonud mõningasi muudatusi minu ellu. Nimelt tulin töölt ära ja plaan on panna end proovile, et ise hakkama saada. Hetkel lõpetan veel vanu asju ja võtan vabalt, kohe hea on kodus olla.Ei mingit pakkimist ega planeerimist. Isegi Tartusse sõit tundub meeletu ettevõtmisena. Lisaks on mul olnud palju eksistentsiaalseid küsimusi ja mõtteid ja küsimusi, mis kuidagi nüüd tundub et lahenevad. Ma olen veetnud palju aega oma kodu kodustamisega. Mul on uus laud, mille taga saab koos külalistega süüa ja tugitoolis saab nüüd lugeda ja telekat vaadata. Enne oli see ainult kassi magamisase. Ma ei saa nüüd aru miks ma enne nende muudatuste peale ei tulnud. Ja tundub, et feng shui peab paika, et kodu tsoonideks jaotamine ja nende korrastamine parandab ka mingeid osi elust. Tundub et toimib sest ma tunnen end palju rahulikumalt ja õnnelikumana. Ma ei ole veel avastanud seda rahatsooni oma kodus:)
Võibolla lisab rõõmu ka tõsiasi, et olen jälle punapea ja kohe hea on.

Kommentaare ei ole: