pühapäev, oktoober 08, 2006

Quality time in sügis!


See on üks tore termin. Eestikeeli siis kvaliteetaeg. Mulle tundub, et ma ei ole ealeski nii palju pühapäevi nii kvaliteetselt veetnud kui viimasel ajal. Nii on kas juhtunud või olen omandanud mingi uue oskuse:) Ükskõik kumb väga tore on siiski. Mõned pühapäevad tagasi veetsin imelise päeva oma emaga, mida ma kindlasti ei tee piisavalt. Siis hommikusöögitasime koos minu häärberkoopas ja kuulasime Marju Läniku juttu ning seejärel suundusime Kumusse, et vaadata-kuulata vendade Raudade näituse ekskursiooni. Ning seejärel kohvikuamps. Vanematega on väga tore kohvikus käia. Eelmine pühapäev tõi endaga kaasa toreda mõnulemise koos pisukese asjatamisega Pühajärve spas ning täna tegin ma mitmeid toredaid asju esimest korda. Kõige olulisem selle juures oli vist seltskond kellega tänane päev möödus. Täna käisin oma Rainerikese ja isaga koos Oleviste kiriku tornis, kuhu tuleb astuda 258 astet ühes suunas. Ülejäänud arvutamise jätan äraarvamiseks. Vihjena ütlen, et ma ei ole enam tornis. Sattusime torni täpselt õigel ajal, kui oli pisut päikest, väga selge ja mere kohal sadas üks pilv end maaliliselt tühjaks. Vägaväga kaunis oli ja Rainer sai ülesalla käimisega ilusti hakkama, kuigi ülesminek oli ikka pisut keeruline. Tegime siis pisikesi puhkuse pause. Raineri pilgu läbi olid kõige märkimisväärsed nähtud esemed: meri, roheline katus ja mr Beani auto, mis oli punane ja valge katusega, nagu PM-l aint,et tal on ju pisut teistsugune. Siis läksime kohvikusse ja mitte lihtsalt kohvikusse vaid Maiasmokka, kus vaidlesime isaga, et kes peab meie eest maksma, sest mõlemal oli sama argument ehk me ei olnud kunagi enne koos kohvikus käinud. Seekord võitis issi. Rainer ei kiitnud apelsinimahla heaks, kuid minu latte oli ilmselgelt liiga väike, sest see sai enne lihapirukat otsa. Siis kõndisime jälle ilusti, igaüks oma vihmavarjuga bussipeatusesse ja sõitsime koju. Rainer jäi muidugi sügavalt magama. Sellele kõigele järgnes Disney Tuhkatriinu, mis on ka väga tore film ja sain ilusad uued kummikud. Üks tõeliselt tore pühapäev!
PS Ja eile kõndisin toredas seltskonnas Botaanikaaias ning seejärel ujusin 2 km. Minu senise elu rekord! Seega treeningprogramm on täiesti hoos.

Kommentaare ei ole: