teisipäev, oktoober 03, 2006

Loodus on üks imeline asi

Nädalavahetus möödus väga toredasti. Kõige pealt väitlesid noored väitlejad, et kas kliimasoojenemise peatamiseks peaks tarbimist vähendama ja seejärel tuli mõnu. Väitlusüritus oli väga tore ja neid peaks veel tegema. Tundus, et sellest oli noorte teavitamiseks palju kasu ja see on ju minu suur missioon, teha noori arukamaks:)

Aga mis kõige olulisem, et meie HeadEstike sai laupäeval juba 2 aastaseks. Kuigi ta veel pisike ja noor, aga siiski vägaväga tubli. Ja sünnipäevalast tuleb ikka poputada, kuid kuna teda ennast on keeruline poputada, siis pidime PM-ga ise selle poputuse üle elama. Sel korral imelises Pühajärve SPAs. Kus sai paika HeadEst edasised plaanid ja meie kehad said massööride ja saunade poolt ära hooldatud. Sain kinnitust ,et ma olen täiesti õigustatult sanatooriumide kütkes. Viimasest korrast on ju lausa aasta juba möödas. Meie seekordne mõnulemine kestis vaid 24h, kuid sellest piisas, et mõnu saada.
Oma olengu lõpetasime jalutuskäiguga Pühajärve ääres. Seal oli kohe väga imeline. Praegu on niiiii ilus sügis ja ma tahaksin palju rohkem metsa ja looduses olla. Ma miskipärast ei satu sinna palju ja kohe kurbus tuli sellest mõttest peale. Ju siis tuleb miskit muuta...

Kommentaare ei ole: