teisipäev, märts 14, 2006

Tualeti uuring

Kuigi ma ei võtnud seda väga tõsiselt on uuringuga vähemalt algust tehtud. Siin pisike kokkuvõte. Ja huvi on ainult suurenenud. Üks tähelepanek Eestis, tualetti minnes ei pea kartma, et on auk või et on vägaväga kole. See on kindlasti üks "euronorm" mida ma väga armastan.

Üks väga haruldaselt kaunis tualett Kiievi söögikohas. Kuulub kategooriasse: "Kui vaid tualetid sellised oleksid"

















Tunne end kui kuningas. Kui kõrgust kardad, siis parem ära torgi.














Juba läheb pisut hullemaks. Ma enamus naiskülalisi üritasin küll ettehoiatada, et avalikus kohas tualetti minemisel tuleb kohtuda auguga, siiski nad ei pööranud sellele tähelepanu. Ja alati auku nähes miskipärast valjul häälel emotsioneerisid, sh minu ema. Väga naljakas oli:)))))
Käesoleval pildil on tegemist peene Kiievi lossi tualetiga. NB! Selles lossis pidavat toimuma kõikide saatkondade vastuvõtud, nii et tähtsad tädid, peened tualetid.... (ja pisut ettekujutusvõimet). Siiski tegemist väga soliidse ja puhta tualetiga. Ameerika tädid Nancy ja Helen küsisid mult nõu, et mis asendi seal võtma peab. Nad nädalaga Kiievis ei suutnud seda ise välja mõelda.

Sellele tualetile annaksin ma meeleldi üle inseneriime auhinna, sest selle projekteerimine vajab nutikat inimest. Ehk siis tualett, mida täiesti praktiliselt ei ole võimalik sellises positsioonis kasutada. Tähelepanelik pildi uurija paneb tähele pildi ülaservas olevat plekki. See on selline spetsiaalkonks, mille külge saab prilllaua seinale kinnitada, et kultuurtualett kasutatavaks peldikuks muuta. Tegemist puhkeasutuse tualetiga, kus majutati laagrilapsi ja tulenevalt auguümbruse pidevast märgumisest pidi laagrijuht korraldama lastele demonstratsioonesinemise kuidas võib poiss ja kuidas tüdruk tualetti kasutada.

Tualetis käimine võib olla igav, seega on tore ju pisut kükitamise ajal lobiseda! Tualettarhitektuuri näide Aleksandrovka koolist. Vähemalt ämbrile on peale kirjutatud, et sinna peab prügi panema.







Kui tualett on ok, siis on mingi osa projektist lihtsalt ohtlik. Seda lauda vist nimetatakse ventilatsiooni- ja valgusaugu tekitajaks. Kuigi minu täiesti rumal mõistus ütles, et tualett püsiks koos ka ilma selle pead-pooleks-lööva-ristlauata. PS- ma ei ole väga pikk inimene, nii et ma ei kujuta ette kuidas seal üle 170sentimeetrised inimesed käivad.









Ja lõpetuseks järjekordne horrorruum koolist. Ma ei saa aru kuidas sellise asja saab teha üldse.

Ja ehk nagu ma olen alati öelnud, seal idapool on kõrged kontsad baasvajaduste rahuldamiseks lihtsalt väga vajalikud aksessuaarid.

3 kommentaari:

Hernes ütles ...

Ma täiesti armastan, kui WC on ilus ja korralik, eriti mõnel kohvikul või baaril. Eestis õnneks on hästi ilusaid: nt Mmusis, City gourmet's, ja veelgi....teeme sellise tualetiuurimuse ka siin:)?

Anonüümne ütles ...

Noojah! Meil venemaal on samasugused! Ega ma oma pikkusega eelviimasesse tualetti vist minna ei saaks. See eelviimane on yldse väga imelik, ma ei saa üldse aru, kus see tualeti koht seal on?

Anonüümne ütles ...

O-ho, ya ljublu!

Minun kokoelmassani on jo uusia vessakuvia.

Anna