esmaspäev, september 11, 2006

Hobid

Jõudsin täna jälle arusaamale, et hobid on lihtsalt üliolulised asjad ja mulle ühe enam ei meeldi, et mul ei ole hetkel ühtegi konkreetset hobi. Mulle meeldivad väga paljud asjad ja ma olen proovinud paljusid asju ja ma justkui tegelen paljude asjadega, kuid ühtegi ei saa päris hobiks nimetada, mille jaoks ma võtaksin enda aega töö või teiste inimeste arvelt ja lihtsalt armastaksin seda mida ma teen. Esimest korda hakkasin ma hobide tähtsuse peale mõtlema kui puutusin kokku ühe pensionäriga, kes oli elus ainult tööd teinud ja kui tööl enam ei pidanud käima, siis nagu ei osanudki eluga enam midagi peale hakata ja tüütas oma igavuses teisi inimesi ning tulemus oli pahandus, sest need keda ta tüütas oli parasjagu millagagi hõivatud. Siis juba mõtlesin, et kurb on ikka inimestest kes ei oska OMA AEGA kasutada. Ikka kohtun suviti inimestega, kes käivad tööl ja kui jäävad 2 nädalaks puhkusele, siis väsivad sellest nii hirmsasti ära, sest midagi ei ole ju teha. Vot ja selliste olukordade tekkimiseks ja endaga sõbraks olemiseks ongi vaja hobisid ehk asju mida sulle vägaväga meeldib tegeleda ja millega sa ka tegeled. Näiteks meeldib mulle väga skuass, aga reaalsuse tähendab see viimasel 2 aastal sellest palju rääkimist ja mõtlemist, mitte sellega tegelemis, nii et pigem nimetaksin ma end regulaarseks skuassist mõtlejaks ja hädaldajaks, kes ei tea mis endaga peale hakata igakord kui koristamise käigus reketit näen.
Niisiis on mul aeg hakata millegagi tõsiselt tegelema, sest sellega kaasneb ka kohe nn "kvaliteetaeg" iseendaga ja teiste inimestega, kes armastavad seda sama asja mida sina teed. Sest ma olen ju väga õnnelik olnud kui joonistamiskursustel käisin, või eelmisel aastal Odessas tantsimas käisin või vene keelt õppisin või vanadel headel aegadel end skuassiga hingetuks mängisin. Iga see mõte toob naeratuse näole. Pean oma laiskusest võitu saama ja tegelema hakkama. Muidugi olen pidanud tõdema, et kõik millega mina tegeleda tahaksin eeldavad keskmisest edukamat olekut, sest kõik need meelelahutused on röögatult kallid ja sageli ka inimestest juba pungil. Tuleb hakata kas edukamaks või mingi sobiv variant siiski leida. Homme alustan kõhutantsu trenni proovimisega, aga skuassi trenni peale tilgub süda ikka verd... Ehk ma võtan end siiski kokku.

Kommentaare ei ole: