neljapäev, aprill 06, 2006

Teine oluline uuring

Ja nüüd ma olengi jälle tagasi. Lisaks tualettidele on Ukrainas endiselt teema Vladiku jäädvustamine. Ja seekord jäi ta pildile nii:

Krimmis on Vladik vaieldamatult kauneim ja soliidseim. See mu lemmik pilt. Selline sotsialistlik unistus - kaunis loodus kauni näidissovhoosi keskuse taustal, kus usinad seltsimehed viisaastaku plaani ületavad.





















Ja nii on ta Odessasse alles jäänd. Teda olevat seal u 130 olnud, kuid nüüd on ta ainuesindaja.










Veel üks krasaavitsa Jaltast.












Valge on hetkel moes! Seda teadis juba Ilja! Tegemist siis ühe Krimmi külanõukogukeskuse Aleksandrovka linnakujundusega.





"Ja siin, mu seltsimehed, seisame, et vaadata ....."














Tähelepanelik lehe lugeja märkab domsovetovi eest väikest Ilja peakest. Ilja halval nägemisel on mitu põhjust. Sel hetkel oli öine Tiraspol ja domsovetov uskumatult ilus, mida küll minu kahe minipiksline fotoaparaat ei suutnud oma täiuslikkuses jäädvustada. Ja teine oluine probleem seisnes minu väheses riskialtiduses. Ma igal juhul hindasin olukorda nii, et kui ma tahaksin Ilja lähivõtet, siis võib selle hind olla fotoaparaadi purunemine asfaldile kukkumise tulemusena, sest esines reaalne kuuli saamise oht. Tegemist siiski Tiraspoliga, kus ei ole soovitav öösel ringi tuterdada, vales keeles lärmata ja üldsegi millestki pilti teha, sest iga rjabina ja kamen on riigisaladus!!!!!!!!

Kommentaare ei ole: